dinsdag 5 juni 2012

Liedtekst "Ik bin nen Weendbull!"


            Ik bin nen weendbuul!
1
Je kunt hem niet zien, je kunt hem niet vangen.
Zo is de wind, hij gaat waar hij wil.
Maar moet er ’s ergens een frisse wind door
dan heb ik hem bij me en hoe doe ik dat?
Dat is een geheim dus ik zeg het in ’t Plat.
2
Ie kunt ‘m nich zeen, ie kunt ‘m nich vangen.
Zo is de weend, hee geet woar he wil.
Mer ik bin ’n keend, joa,’n Hengeler keend
’n keend van de weend en dat is mien geluk.
’n Hengeler keend, hef de weend in ’n tuk
Refr:
ik bin nen buul, nen buul, nen weendbuul, mamma,
en ik bloas nen frissen weend.
En a’j mut huul’n, mut huul’n, dan stil mer, mamma,
want ik bloas met miene weend
alle troan’n hil wied van hier, zo wied as kan.
En ‘k heb nen poez, nen poez van hier töt Amsterdam.
3
Der bint van dee daag dan kan et gebeuren:
alles is saai, zo sloerig as wat.
In hoes en op school, joa, zo duf as mer kan,
dan pak ik de weend en dan bloas ik der deur.
En alles is fris weer en alles krig kleur.

Refr: (2x)

Ik bin nen weendbuul!

Herman Finkers, 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten